onsdag den 19. september 2012

Skinny girls look good in clothes, fit girls look good naked!

Godmorgen :)

Jeg har sovet enormt dårligt i nat, selvom jeg ellers trænede en god del igår.
Jeg startede med at gå en tur i rask tempo med min hund, senere på aftenen løb jeg en tur på 4 km og sluttede af med lidt almindelige styrketræning derhjemme.

Jeg har været intentivt igang før og jeg har siden december 2011 tabt næsten 15 kilo, men det er slet ikke nok for mig. Jeg har sat mig et nyt overoverordnet mål som lyder på; at jeg inden for de næste to år skal være så fit/trænet at jeg kan deltage ved en bodybuilding konkurrence. Ikke som bodybuilder, men som fitness/bikini model. Forskellen på de to klasser, er udseendet. Bodybuildere er meget trænede og det tager enormt lang tid at nå et fantastisk resultat. Fitness/bikini modeller er langt mere atletiske af udseende og ikke vildt muskuløse.
Jeg har sagt indenfor de næste to år, fordi jeg synes det var mest realistisk.

Jeg har brug for et overordnet mål/drøm for at nå dertil, noget der kan holde min motivation kørende. Og det brændende ønske om at blive fitness model er min motivation.
Jeg vil det næste stykke tid grave dybere i internettets kringlede kroge, for at finde spændende og lækre mad idéer som jeg vil prøve af og præsentere for jer.

God dag, Josephine-Alexandra


Ingen kommentarer:

Send en kommentar