lørdag den 15. september 2012

Hvem er jeg?

Hej og velkommen ind i mit liv, som nu har taget en helt ny drejning. Jeg starter et nyt liv, fyldt med sunde madvaner og masser af motion og træning. Hvorfor? Jo det skal jeg fortælle dig, og samtidig vil jeg fortælle hvem jeg er.
Jeg hedder Josephine-Alexandra og jeg er 21 år. Jeg læser på en merkantil-linje med speciale i administration. Grunden til at jeg gør det her, er fordi jeg er træt af at være træt, uoplagt, slasket og ked af det jeg ser i spejlet. Jeg har i mange år været ked af det jeg så i spejlet, og det har haft ledt til depressioner, lavt selvværd og lav selvtillid, samt spiseforstyrrelse. Da jeg var yngre led jeg af anoreksi, som senere udviklede sig til bulimi. Jeg har aldrig været undervægtig, men jeg har altid synes jeg var tyk, lige meget hvad vægten har fortalt mig. Efter mange år med spiseforstyrrelse, har jeg nu tænkt mig at tilegne mig sunde madvaner og en krop jeg er glad for og stolt af. Men vigtigst af alt, et sundt og godt selvværd og masser af selvtillid. For at holde fokus på målet, har jeg valgt at inddrage jer. Bloggen vil handle om træning, masser af motion og mad. Jeg vil uploade opskrifter som jeg selv bruger og opskrifter jeg vil prøve af (måske med mit eget touch). Jeg vil på et senere tidspunkt oploade startvægt og billeder, og nyere billeder og vægt, så i også får et glimt af forvandlingen. Jeg glæder mig rigtig meget til at komme igang, og jeg håber i vil følge med og støtte mig. Måske du også selv vil igang, og så kan vi jo støtte hinanden?
Kys og kram fra Josephine-Alexandra

Ingen kommentarer:

Send en kommentar